PYTANIA INFORMACYJNE

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Czy otrzymam ten sam produkt, który widzę na zdjęciu?

Tak, wszystkie zdjęcia naszych produktów są robione przez nas.

Gdzie mogę zobaczyć dowód sprzedaży?

Rachunki są dostępne w zakładce moje zamówienia,  stamtąd można pobrać plik z rachunkiem

Jak mogę zwrócić towar?

Zgodnie z prawem masz 14 dni na zwrot towaru zakupionego online. Towar nie może być rozpakowany, ani uszkodzony.

Czy sklep uzupełni towar oznaczony jako "niedostępny"?

Jeżeli jakiś produkt się wyprzeda, uzupełniamy stan magazynowy w ciągu 21 dni roboczych.

Do którego kraju mogą być dostarczane produkty?

Zamówienia realizujemy na terenie Polski. Jeżeli spodobały Ci się nasze produkty i chciałbyś otrzymać je poza granice Polski, prosimy o kontakt.

INFORMACJE O NAS

W RAZIE PYTAŃ SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI